REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „SOLGAR GOLD CLUB”
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Organizatorem Programu Lojalnościowego jest SOLGAR POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Skoroszewskiej 12, 02 – 495 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000209961, REGON: 017368847, NIP: 5222623595, kapitał zakładowy 305 500,00 zł, adres do doręczeń 02-495 Warszawa, ul. Tomcia Palucha 35 m. 43 (dalej: „Organizator”).
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady przeprowadzenia oraz udziału w Programie Lojalnościowym, adresowanym do klientów Platformy Zakupowej https://www.solgar.pl, której właścicielem i administratorem jest Organizator.
Regulamin dostępny jest na stronie internetowej https://www.solgar.pl/regulamin-gold-club.
Dokonanie zakupu za pomocą zebranych punktów oznacza jednocześnie zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptację.
Adres do korespondencji z Organizatorem w sprawach związanych z Programem (dalej: „adres Organizatora”) jest następujący: [info@solgar.pl].
§ 2. DEFINICJE
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zamierza uczestniczyć lub uczestniczy w Programie Lojalnościowym.
- Organizator – SOLGAR POLSKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie przy ul. Skoroszewskiej 12, 02 – 495 Warszawa, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000209961, REGON: 017368847, NIP: 5222623595, kapitał zakładowy 305 500,00 zł, adres do doręczeń 02-495 Warszawa, ul. Tomcia Palucha 35 m. 43
- Produkt – produkty oferowane przez Organizatora za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
- Program Lojalnościowy – program lojalnościowy skierowany do Uczestników, organizowany przez organizatora zgodnie z niniejszym Regulaminem.
- Punkty – tzw. „Golds’y”, punkty przyznawane Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym i umożliwiające wykorzystanie Punktów na warunkach określonych w Regulaminie.
- Platforma Zakupowa – platforma do składania zamówień dostępna pod adresem https://www.solgar.pl, za pośrednictwem której Uczestnicy mogą składać zamówienia na Produkty oraz brać udział w Programie Lojalnościowym pt. „Solgar Gold Club”. Dostęp do Platformy Zakupowej chroniony jest przez indywidualne dla każdego Uczestnika login i hasło. Za pośrednictwem konta w Platformie Zakupowej Uczestnik ma dostęp do stanu konta punktowego oraz zasad Programu Lojalnościowego. Platforma Zakupowa pozwala również na złożenie zamówienia w ramach wykorzystania Punktów.
- Regulamin – niniejszy Regulamin Programu Lojalnościowego.
- Kodeks cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1969 r. (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610).
§ 3. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM
- Udział w Programie Lojalnościowym jest nieodpłatny i całkowicie dobrowolny.
- Program polega na przyznawaniu Punktów Uczestnikom, którzy dokonują zamówień Produktów poprzez Platformę Zakupową.
- Uczestnik przystępuje do Programu Lojalnościowego w chwili założenia konta oraz akceptując wymagane zgody. Utworzone konto stanowi również konto Uczestnika na Platformie Zakupowej. W formularzu rejestracyjnym konieczne jest podanie następujących danych: adres poczty elektronicznej oraz hasło. Uczestnik posiadający już Konto na Platformie Zakupowej przystępuje do Programu Lojalnościowego od momentu jego obowiązywania.
- Uczestnik biorący udział w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Uczestnik obowiązany jest, w razie zmiany podanych danych, do ich aktualizacji w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [info@solgar.p] lub też pisemnie na adres: Solgar Polska sp. z o. o., 02-495 Warszawa, ul. Tomcia Palucha 35 m. 43
§ 4. WARUNKI PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO, ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
- Program realizowany jest od dnia 11.10.2023r. przez czas nieokreślony. Uczestnik zachowuje prawo wykorzystania zgromadzonych Punktów przez okres 14 dni po zakończeniu Programu.
- Uczestnikowi biorącemu udział w Programie Lojalnościowym przyznawane są Punkty tytułem zawieranych przez niego umów sprzedaży Produktów na Platformie Zakupowej.
- Punkty przyznawane są w zależności od wartości dokonanego zakupu, zgodnie z następującymi zasadami:
- za każde pełne wydane 10,00 zł na zakup Uczestnik otrzyma 1 punkt;
- za wysłanie indywidualnego linku polecającego Uczestnik otrzyma 10 punktów, jeżeli osoba, która otrzyma link założy konto w Programie Lojalnościowym i dokona zamówienia z linku;
- za złożenie pierwszych 5 zamówień w ciągu 12 miesięcy od dnia założenia konta, Uczestnik otrzyma dodatkowe 50 punktów.
- Przy ustalaniu wartości zakupu będzie funkcjonował przelicznik Punktów zgodnie z przyjętymi przedziałami:
- 10,00 zł – 19,99 zł – Użytkownik otrzyma 1 punkt;
- 20,00 zł – 29,99 zł – Użytkownik otrzyma 2 punkty;
- 30,00 zł – 39,99 zł – Użytkownik otrzyma 3 punkty itd.
- W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), Punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
- Punkty zostaną anulowane również w sytuacji, kiedy Użytkownik, o którym mowa w § 4 ust. 3 pkt b), który otrzymał link polecający skorzysta z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych Produktów.
- Po zawarciu umowy sprzedaży Produktu Organizator odnotowuje zwiększenie ilości punktów przypisanych do danego Uczestnika w jego koncie na Platformie Zakupowej.
- Każdy Uczestnik ma możliwość po zalogowaniu się do Platformy Zakupowej sprawdzić ilość uzyskanych Punktów może złożyć zamówienie w ramach wykorzystania Punktów.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania Punktów za zakup niektórych Produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego Produktu.
- Poza dokonywaniem zamówień na Platformie Zakupowej i przesyłaniem indywidualnych linków polecających, Uczestnik ma również możliwość uzyskania dodatkowych Punktów w Programie Lojalnościowym poprzez udział w odrębnych akcjach promocyjnych prowadzonych przez Organizatora lub jego partnerów – na warunkach wskazanych w danej akcji.
- Punkty tracą ważność i nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Uczestnika wykorzystania Punktów, jeżeli w terminie 14 dni od dnia ogłoszenia o zakończeniu Programu Lojalnościowego Uczestnik nie wykorzysta tych Punktów na zamówienie.
§5. WYKORZYSTANIE PUNKTÓW
- Uczestnik jest uprawniony do wykorzystania przyznanych mu środków na wymianę ich na Produkt dostępny na Platformie Zakupowej.
- Uczestnik może wymienić zebrane Punkty na złotówki poprzez przelicznik – 1 punkt = 1,00 zł i dokonać zamówienia na Produkt za pomocą wykorzystania Punktów do wartości zamówienia nie niższej, niż 1 zł brutto.
- Środki przyznane Uczestnikowi mogą być przez Uczestnika wykorzystane w terminie 12 miesięcy od dnia ich przyznania.
- Uczestnik ponosi koszty dostawy zamówienia.
- Ilość Punktów uzyskanych przez Uczestnika jest pomniejszana o wartość punktową zamówienia.
- Program Lojalnościowy nie łączy się z innymi promocjami, wyprzedażami oraz innymi programami lojalnościowymi i partnerskimi na Platformie Zakupowej z wyjątkiem sytuacji, w których Organizator wskaże bezpośrednio w regulaminie promocji, wyprzedaży, innego programu lojalnościowego i partnerskiego inaczej.
- Zgromadzone środki nie mogą zostać wypłacone Uczestnikowi.
- Sponsorem Nagród jest Organizator.
- Uprawnienie do skorzystania z prawa przyznanego na mocy niniejszego Regulaminu nie może być przeniesione na osobę trzecią.
- Uczestnik nie ma możliwości zmiany zamówionego Produktu po przyjęciu zamówienia do realizacji oraz nie ma prawa oddania dostarczonego Produktu, jeśli jest on zgodny z zamówieniem.
§ 6. DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym oraz w celach marketingowych.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust. 1 pkt. a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
- W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora istnieje możliwość kontaktu za pomocą adresu e-mail: [info@solgar.pl].
- Dostęp do Państwa danych będą mieć pracownicy Administratora oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Solgar Polska sp. z o. o. obsługujących systemy informatyczne.
- Na podstawie zawartej umowy o współadministrowanie, dane osobowe mogą być przekazywane pomiędzy Administratorem a spółkami powiązanymi ze Administratorem, tj.:
- Terranova Polska sp. z o. o., ul. Leszczyńskiego 40 A, 02 – 496 Warszawa;
- Garuda sp. z o. o., ul. Leszczyńskiego 40A, 02 – 496 Warszawa.
- Dane Uczestników będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Uczestnikom przysługuje prawo do:
- żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych;
- wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres [info@solgar.pl] lub pisemnie na adres do doręczeń Administratora: Solgar Polska sp. z o. o., 02-495 Warszawa, ul. Tomcia Palucha 35 m. 43, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez Administratora danych osobowych Uczestników.
- Dane Uczestników nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
§ 7. WARUNKI REZYGNACJI I WYPOWIEDZENIA PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- Uczestnik może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w postaci usunięcia konta. Może to zrobić za pomocą przesłania stosownego oświadczenia do Organizatora np. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [info@solgar.pl] lub też pisemnie na adres: 02-495 Warszawa, ul. Tomcia Palucha 35 m. 43. Rezygnacja następuje w chwili usunięcia konta.
- Po usunięcia konta, jeżeli Uczestnik nie chce brać dalszego udziału w Programie Lojalnościowym, ma możliwość dokonywania zamówień jako gość.
- Organizator zastrzega sobie prawo wypowiedzenia Programu Lojalnościowego w terminie 30 dni od dnia powiadomienia o tym fakcie Uczestników.
§ 8. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Reklamacje związane z Programem Lojalnościowym Uczestnik może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [info@solgar.pl] lub też pisemnie na adres: 02-495 Warszawa, ul. Tomcia Palucha 35 m. 43 z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
- Zaleca się podanie w opisie reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Prawem właściwym dla Programu Lojalnościowego jest prawo polskie i język polski.
- Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
- Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną̨ inną formą do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. 2009, Nr 201, poz. 1540, z późn. zm.).
- Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – przepisy Kodeksu cywilnego, jak również inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Zmieniony regulamin wiąże Uczestnika, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Uczestnik został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia. W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek opłat Uczestnik będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na już zawarte umowy sprzedaży, przyznane Punktu oraz wykorzystanie Punktów.